HoLiDaY!!!!
ishh dh berhabuk dh blog nie...
Haa!!!meh cnie nk cite...psl holiday aku....
erm...first day aku kt umah m.cik aku ntah bapew ary...x engat...then family m.ngah,cik.ros n c.su dtg umah m.cik aku yg nie(c.la)mlm 2w kitorang buat bbq...mlm2w kitorang smbut bufday adeq aku Ana...best glew...
esknya 2w aku n famili aku pergy ke rumah sewa aku yg dlu...kt selangor...jumpe jiran2 n kwn2 lme...rndu banget...hak3...lpas2w mandi manda kt air terjun dkat ctu...oppss lupe ayah su n famili dye pown ikut mandi manda skali...aku x mandi pown...rmai org n tkut dlm...hak3...pas2w kemas2 blk...solat asar kt msjd kt kwsn 2w jgak...chop!!!lpe nk gtau kitorang blk umah ayah su kt kuala selangor...kwsn2w bnyk sngt sawah padi...spupu aku tumpang kete aku...bab borimnk x dew org asing dlm kete skali hak3...kitorang smpai dlm kul7 :45 mlm...solat maghrib...
keesokkan ary nye...bngun pg solat subuh...then aku n my siblings also my kazen elly maen kt sawah padi...best glew aku x pernah maen kt swh padi...swh padi 2w blkg umah elly jew...then blk dr swh n sarapan sesame...kitorang adek beradik tanak blk umah my father lg sbenarnyew...tp maklumlarh my father keje...huhuhu...
aku x engat ary kebapew...tp aku nk citew yg aku n famili pergy zoo taiping...best glew...tgk natey hak3 gurau2 binatang...
esk arynyew...famili aku n c.su n p.su aku pergy mandi kt air terjun bidor...time 2w ujan renyai2...sjokk glew...air dye jernih...best mandy woo...
erm...bnyk agy aku nk citew tp...tgn aku dh letih nk type nie...lgpown kakak aku dh bising nk on9 2w hak3...lau nk tau lebih lanjut kol 999 hak3...x larh tanye aku kt fb yew...k...
*x thu koram fhm x*
OLD NEW